Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
tack .. fina @Lasseman jag blev så noijig på att set var tvärtom.. jag jobbar på att undvika men det var skönt att läsa

Set talas om betalningsfria månader .. men om man vill.. kan man be att då betala 4 år o 2 månader istället .. oavsett .. gissar att jag kommer få betala iallafalll 20000 i månaden

Set talas om betalningsfria månader .. men om man vill.. kan man be att då betala 4 år o 2 månader istället .. oavsett .. gissar att jag kommer få betala iallafalll 20000 i månaden

Jag tror inte det är möjligt med den lagstiftning som är aktuell, men säker är jag inte

Jag tänkte mest .. betalning gafeia månader måste vara skönt men å andra sidan .. kan man dra 20 varje månad utan dessa så visst blir det tuffare men .. mest en tanke .. men jag har iofs inga små barn & det var väl en av anledningarna till att man skapade detta

Jag tänkte mest .. betalning gafeia månader måste vara skönt men å andra sidan .. kan man dra 20 varje månad utan dessa så visst blir det tuffare men .. mest en tanke .. men jag har iofs inga små barn & det var väl en av anledningarna till att man skapade detta

Vet du vad Mirakel... du måste nog tänka ett steg längre än så...
Om jag har förstått det rätt, så vid en skuldsanering ges man även en liten buffert peng för olika saker såsom att man kanske blir sjuk, att man behöver sjukvård eller för andra oförutsedda kostnader, men detta är ingen hög peng, ett par 100 lappar kanske, så man ska nog vara tacksam över de två betalnings fria månader man ges för t.ex större behov. T.ex större tandvårds åtgärder, etc etc !
Om jag har förstått det rätt, så kan man inte få ersättning för sådana ting under saneringen ! Fastställt belopp gäller oavsett anledning !

Ja du har rätt .. jag vill bara få det överstökat och förbannar mig själv över att jag är där jag är .. tänkte om jag plågade mig så .. ja .. huvet är ju inte med.. du har helt rätt .. de betalningsfria månaderna får bli årligt besök hos tandläkare och en o annan gång synundersökning ..
Kan man spara dessa pengar man har extra över vid betalningsfria månader?

Ja du har rätt .. jag vill bara få det överstökat och förbannar mig själv över att jag är där jag är .. tänkte om jag plågade mig så .. ja .. huvet är ju inte med.. du har helt rätt .. de betalningsfria månaderna får bli årligt besök hos tandläkare och en o annan gång synundersökning ..
Kan man spara dessa pengar man har extra över vid betalningsfria månader?
De pengarna får du absolut spara. Det är dina pengar.

@Lasseman efter ett par betalningsföreläggande har jag nu fått brev om utslag på två lån. Betyder utslag anmärkning nu? I brevet står det även att jag har en månad på mig att ansöka ”återvinning”. Vad betyder det? Ytterligare en chans att betala skulden eller?

@Lasseman efter ett par betalningsföreläggande har jag nu fått brev om utslag på två lån. Betyder utslag anmärkning nu? I brevet står det även att jag har en månad på mig att ansöka ”återvinning”. Vad betyder det? Ytterligare en chans att betala skulden eller?

Bra frågor! Jag följer och hoppas på återkoppling från ”the man himself” :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp