Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Spelar ingen roll alls, du skriver bara in skulderna och pratar när de ringer och svara ärligt det räcker inget brev det behövs inte.
Jag vet vad som hade räckt och jag vet vad som räcker men om du läser mitt inlägg ånyo så ser du att _det kändes bäst för mig_ att göra så.
Jag är snart inne på mitt tredje år med skuldsanering så du behöver inte ge mig råd om hur jag ska ansöka...

De borde ha en extra månad amorteringsfritt. Pga av allt går upp även levandet

Absolut, bara att ändra lagen. Kan nästan lova att ingen kommer driva en sådan fråga, det är helt enkelt inte så många som har skuldsanering så det är inte något som är värt fiska röster på

Jag vet vad som hade räckt och jag vet vad som räcker men om du läser mitt inlägg ånyo så ser du att _det kändes bäst för mig_ att göra så.
Jag är snart inne på mitt tredje år med skuldsanering så du behöver inte ge mig råd om hur jag ska ansöka...
Om du beskrivit när du hade skickat in den för 3 år sedan då skulle du inte behöva en förklaring köra du men grattis.

Om du beskrivit när du hade skickat in den för 3 år sedan då skulle du inte behöva en förklaring köra du men grattis.
Men gud. Har du käkat spån till frukost eller försöker du göra dig rolig?
Du är ju rätt uppenbarligen ett troll så vad du gör i det här forumet förstår jag inte, from nu existerar du inte för mig iallafall.

Jag skrev inget brev och blev beviljad skuldsanering.
Jag har läst i nyheterna att det är bra att ha en buffert på 50000 kr pga elpriserna men vem har det som har skuldsanering

Beror väl på hur länge man haft saneringen, iaf om man har ett bra betalningsutrymme som får behållas två ggr/år.

Släpper allt i skuldväg, men lån på swedbank drar ju pengarna på ett sorts autogiro som inte jag kan ändra, hur gör man här? Forsätter de dra så gynnar jag en borgenär och blir då en grund för avslag!?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp