De borde ha en extra månad amorteringsfritt. Pga av allt går upp även levandetInte så många, men det är inte så väldigt stor andel med skuldsanering som bor i eluppvärmda villor heller
De borde ha en extra månad amorteringsfritt. Pga av allt går upp även levandetInte så många, men det är inte så väldigt stor andel med skuldsanering som bor i eluppvärmda villor heller
Jag vet vad som hade räckt och jag vet vad som räcker men om du läser mitt inlägg ånyo så ser du att _det kändes bäst för mig_ att göra så.Spelar ingen roll alls, du skriver bara in skulderna och pratar när de ringer och svara ärligt det räcker inget brev det behövs inte.
Det är inte kfm som bestämmer det utan de går efter skuldsaneringslagen som klubbas i riksdagen...De borde ha en extra månad amorteringsfritt. Pga av allt går upp även levandet
De borde ha en extra månad amorteringsfritt. Pga av allt går upp även levandet
Vad sägs om sänkta skatter istället?De borde ha en extra månad amorteringsfritt. Pga av allt går upp även levandet
Och sänkt reduktionsplikt. Då kan även vi i Norrland överleva med skuldsanering...Vad sägs om sänkta skatter istället?
Om du beskrivit när du hade skickat in den för 3 år sedan då skulle du inte behöva en förklaring köra du men grattis.Jag vet vad som hade räckt och jag vet vad som räcker men om du läser mitt inlägg ånyo så ser du att _det kändes bäst för mig_ att göra så.
Jag är snart inne på mitt tredje år med skuldsanering så du behöver inte ge mig råd om hur jag ska ansöka...
Men gud. Har du käkat spån till frukost eller försöker du göra dig rolig?Om du beskrivit när du hade skickat in den för 3 år sedan då skulle du inte behöva en förklaring köra du men grattis.
Jag skrev inget brev och blev beviljad skuldsanering.
Jag har läst i nyheterna att det är bra att ha en buffert på 50000 kr pga elpriserna men vem har det som har skuldsanering