- Meddelanden
- 31 507
- Mottagna reaktioner
- 16 521
- Poäng
- 11 977
Jo tydligen gör det det.
Får även privatpersoner som är borgenärer det via kivra tro?
Jo tydligen gör det det.
Betalplanen i så fall men inledande i POIT.Får även privatpersoner som är borgenärer det via kivra tro?
Du måste ompröva i vilket fall som och du får beskriva din situation och kan du få ett läkarintyg på din psykiska ohälsa så vore det bra.jag har skuldsanering, en historik av psykisk ohälsa på papper och sa upp mig nyss med 2 år kvar av saneringen då jag inte pallar heltidstjänsten på mitt nuvarande jobb. kände att det enda jag ville när jag vakna varje morgon var att ställa mig framför tåget.
vad gör man nu? jag söker nya jobb men om jag inte får jobb direkt är jag väl rätt körd. då får man nog överge moderlandet för danmark för man kan väl inte ompröva när man sagt upp sig själv antar jag. någon som varit i min sits?
jag har skuldsanering, en historik av psykisk ohälsa på papper och sa upp mig nyss med 2 år kvar av saneringen då jag inte pallar heltidstjänsten på mitt nuvarande jobb. kände att det enda jag ville när jag vakna varje morgon var att ställa mig framför tåget.
vad gör man nu? jag söker nya jobb men om jag inte får jobb direkt är jag väl rätt körd. då får man nog överge moderlandet för danmark för man kan väl inte ompröva när man sagt upp sig själv antar jag. någon som varit i min sits?
De tre första månaderna anses man klara med buffert och betalningsfri månad men en omprövning tar tid så det går nog den tiden.Har du ingen uppsägningstid så du klarar att betala någon månad till? Har du inte lyckats spara lite under saneringen?
Skuldsaneringen avbryts inte så länge du betalar. Vilket du tänkt göra fram till december. Så då är det lika bra att ompröva redan nu.jag fick ju en slutlön som räcker till oktober. hur jag ska få fram till november får vi se. december är ju fri.
måste jag ompröva även fast jag inte vill? om borgenärerna säger nej avbryts saneringen då? isf vill jag inte ompröva utan hoppas de löser sig.
Skuldsaneringen avbryts inte så länge du betalar. Vilket du tänkt göra fram till december. Så då är det lika bra att ompröva redan nu.