- Meddelanden
- 10 142
- Mottagna reaktioner
- 6 672
- Poäng
- 4 477
Ja precis.Sen har ju inte 2 ärenden samma förutsättningar. Så olika handläggare bedömer olika förutsättningar olika
Ja precis.Sen har ju inte 2 ärenden samma förutsättningar. Så olika handläggare bedömer olika förutsättningar olika
Känns som ett lotteriSen har ju inte 2 ärenden samma förutsättningar. Så olika handläggare bedömer olika förutsättningar olika
TackJag hoppas att det blir bra för dig.![]()
hoppas också denna gången
tror dom kommer ringa mig ca den 20 juli
men tror Kaj kommer tvingas söka 4 gånger 
JaHalloj! För en vecka sen vann min skuldsanering laga kraft. Idag när jag loggade in var mina skulder 0 kr. Innebär det att det är klart då och att ingen har återkommit med överklagan eller synpunkter?
JajamenHalloj! För en vecka sen vann min skuldsanering laga kraft. Idag när jag loggade in var mina skulder 0 kr. Innebär det att det är klart då och att ingen har återkommit med överklagan eller synpunkter?
Herregud vad skönt!!Jajamen
Antalet ansökningar har ju som ingen betydelse..Tackhoppas också denna gången
tror dom kommer ringa mig ca den 20 juli
men tror Kaj kommer tvingas söka 4 gånger
![]()
Har läst att rätt många fått sin ansökan godkänd på 4-5 försöket , kanske olika handläggare gör olika bedömningarAntalet ansökningar har ju som ingen betydelse..
Det fungerar ju inte så att "jaha, 7e ansökan. Då godkänner vi väl så det slutar komma ansökningar därifrån då"
eller att skulderna blivit ännu äldre 
Ok, ja antalet ansökningar har ingen betydelseHar läst att rätt många fått sin ansökan godkänd på 4-5 försöket , kanske olika handläggare gör olika bedömningareller att skulderna blivit ännu äldre
![]()