Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Halloj! För en vecka sen vann min skuldsanering laga kraft. Idag när jag loggade in var mina skulder 0 kr. Innebär det att det är klart då och att ingen har återkommit med överklagan eller synpunkter?

Halloj! För en vecka sen vann min skuldsanering laga kraft. Idag när jag loggade in var mina skulder 0 kr. Innebär det att det är klart då och att ingen har återkommit med överklagan eller synpunkter?
Jajamen

Tack <3 hoppas också denna gången :) tror dom kommer ringa mig ca den 20 juli :) men tror Kaj kommer tvingas söka 4 gånger :)
Antalet ansökningar har ju som ingen betydelse..
Det fungerar ju inte så att "jaha, 7e ansökan. Då godkänner vi väl så det slutar komma ansökningar därifrån då"

Antalet ansökningar har ju som ingen betydelse..
Det fungerar ju inte så att "jaha, 7e ansökan. Då godkänner vi väl så det slutar komma ansökningar därifrån då"
Har läst att rätt många fått sin ansökan godkänd på 4-5 försöket , kanske olika handläggare gör olika bedömningar :) eller att skulderna blivit ännu äldre :)

Har läst att rätt många fått sin ansökan godkänd på 4-5 försöket , kanske olika handläggare gör olika bedömningar :) eller att skulderna blivit ännu äldre :)
Ok, ja antalet ansökningar har ingen betydelse

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp