Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nu är det inte lååångt kvar, en månad kvar tills jag är klar med min skuldsanering.

till min fråga. Blir min UC-score "ren" direkt efter sista betalning, eller hur fungerar det? Dvs är alla betalningsanmärkningar borta exakt 5 år efter inledande av skuldsanering? Min skuldsanering inleddes 2017-07-27 och jag kommer betala in en sista gång vid löning den 25e juli.

Psst. Var inte oroliga för att jag skall börja låna en massa direkt, men jag behöver ta ett litet samlingslån för att lösa min frus dyra ränte/lånekostnader

Nu är det inte lååångt kvar, en månad kvar tills jag är klar med min skuldsanering.

till min fråga. Blir min UC-score "ren" direkt efter sista betalning, eller hur fungerar det? Dvs är alla betalningsanmärkningar borta exakt 5 år efter inledande av skuldsanering? Min skuldsanering inleddes 2017-07-27 och jag kommer betala in en sista gång vid löning den 25e juli.

Psst. Var inte oroliga för att jag skall börja låna en massa direkt, men jag behöver ta ett litet samlingslån för att lösa min frus dyra ränte/lånekostnader
Låter som en otroligt dum idé... du kommer inte få skuldsanering igen, det vet du om va? Bättre att du med hjälp av din ökade inkomst betalar av extra på hennes lån istället för att du ska ta ett nytt lån och "samla", don't do that.

Varför fick du avslag på sin första ansökan?
Dom tyckte skulderna varför nya , men var ca 2 år sedan jag tog sista lånet och sen att jag skuldsatt mig under väldigt kort tid , men jag tyckte inte det var så kort tid för det var under 15 år som även handläggaren skrev

55 dagsrs väntetider just nu. Kan det vetkligen stämma - innan dom ens kikar på ansökan?

55 dagsrs väntetider just nu. Kan det vetkligen stämma - innan dom ens kikar på ansökan?
Stämmer ! Var nere på 41 dagar när jag sökte i maj ! Men ökar säkert nu för det är semestrar o annat

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp