- Meddelanden
- 10 142
- Mottagna reaktioner
- 6 672
- Poäng
- 4 477
Fick du inte hjälp av dina föräldrar ?Nu är det ca 2 veckor tills dom kommer ringa mig om min andra ansökan , håll tummarna för mig denna gången![]()
Fick du inte hjälp av dina föräldrar ?Nu är det ca 2 veckor tills dom kommer ringa mig om min andra ansökan , håll tummarna för mig denna gången![]()
Låter som en otroligt dum idé... du kommer inte få skuldsanering igen, det vet du om va? Bättre att du med hjälp av din ökade inkomst betalar av extra på hennes lån istället för att du ska ta ett nytt lån och "samla", don't do that.Nu är det inte lååångt kvar, en månad kvar tills jag är klar med min skuldsanering.
till min fråga. Blir min UC-score "ren" direkt efter sista betalning, eller hur fungerar det? Dvs är alla betalningsanmärkningar borta exakt 5 år efter inledande av skuldsanering? Min skuldsanering inleddes 2017-07-27 och jag kommer betala in en sista gång vid löning den 25e juli.
Psst. Var inte oroliga för att jag skall börja låna en massa direkt, men jag behöver ta ett litet samlingslån för att lösa min frus dyra ränte/lånekostnader
Det stämmer det ökat från 41 dagar till 59 dagar . Skickade in 11 majNär skickade du in din ansökan? Väntetiden bara ökar för varje vecka ser det ut som…
Dom tyckte skulderna varför nya , men var ca 2 år sedan jag tog sista lånet och sen att jag skuldsatt mig under väldigt kort tid , men jag tyckte inte det var så kort tid för det var under 15 år som även handläggaren skrevVarför fick du avslag på sin första ansökan?
Jag får hjälpen , tog bort Handelsbanken på 300l sen har dom erbjudit sig även ta bort dom sista 800k , och jag har sagt jag tar gärna det om jag inte får saneringen ! Men vill helst lösa det självFick du inte hjälp av dina föräldrar ?

Hellre saneringen så slipper man ju räntan på kanske 4.30 % på 10 år !Vänder fort..
55 dagsrs väntetider just nu. Kan det vetkligen stämma - innan dom ens kikar på ansökan?
Stämmer ! Var nere på 41 dagar när jag sökte i maj ! Men ökar säkert nu för det är semestrar o annat55 dagsrs väntetider just nu. Kan det vetkligen stämma - innan dom ens kikar på ansökan?