Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Däremot så är jag lite konfunderad över att alla mina skulder är borta då det gått mer än tre år men jag har fortfarande ett utslag som står med och denna uppkom mellan inledande och beslutet den ingår dock i min sanering.
Själv har jag 4 utslag kvar och dom fick jag under januari 2019, så dom borde ju ha ”försvunnit” nu när de är mer än tre år gamla…

Själv har jag 4 utslag kvar och dom fick jag under januari 2019, så dom borde ju ha ”försvunnit” nu när de är mer än tre år gamla…
Precis mitt är också mer än tre år gammalt.

Ja jag fick samtal igår fredag och fick beslut om inledande under samtalets gång. Handläggaren var jättetrevlig och vi pratade rätt länge. Jag ansökte för andra gången 11 januari i år.
Får man fråga när du tog senaste lånet ?

När jag sökte första gången och fick avslag tyckte dom 2019 var för tidigt ! :) Helt sjukt det kan bli så olika bedömningar :) ska söka igen :)
Ja gör det. Jag sökte första gången hösten 2020 vilket var för tidigt. Men nu gick det bra.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp