- Meddelanden
- 10 135
- Mottagna reaktioner
- 6 668
- Poäng
- 4 477
Underbart!Efter fjärde ansökan om skuldsanering så har jag fått inledande denna gång! Jag är så hoppfull nu men samtidigt så rädd för avslag!
Underbart!Efter fjärde ansökan om skuldsanering så har jag fått inledande denna gång! Jag är så hoppfull nu men samtidigt så rädd för avslag!
Själv har jag 4 utslag kvar och dom fick jag under januari 2019, så dom borde ju ha ”försvunnit” nu när de är mer än tre år gamla…Däremot så är jag lite konfunderad över att alla mina skulder är borta då det gått mer än tre år men jag har fortfarande ett utslag som står med och denna uppkom mellan inledande och beslutet den ingår dock i min sanering.
Precis mitt är också mer än tre år gammalt.Själv har jag 4 utslag kvar och dom fick jag under januari 2019, så dom borde ju ha ”försvunnit” nu när de är mer än tre år gamla…
Ja jag fick samtal igår fredag och fick beslut om inledande under samtalets gång. Handläggaren var jättetrevlig och vi pratade rätt länge. Jag ansökte för andra gången 11 januari i år.Någon som fått samtal denna vecka?
Får man fråga när du tog senaste lånet ?Ja jag fick samtal igår fredag och fick beslut om inledande under samtalets gång. Handläggaren var jättetrevlig och vi pratade rätt länge. Jag ansökte för andra gången 11 januari i år.
Våren 2020Får man fråga när du tog senaste lånet ?
Hur svårt skuldsatt ska man vara för att få skuldsanering?Underbart!
När jag sökte första gången och fick avslag tyckte dom 2019 var för tidigt !Våren 2020
Helt sjukt det kan bli så olika bedömningar
ska söka igen 
Ja gör det. Jag sökte första gången hösten 2020 vilket var för tidigt. Men nu gick det bra.När jag sökte första gången och fick avslag tyckte dom 2019 var för tidigt !Helt sjukt det kan bli så olika bedömningar
ska söka igen
![]()
Får testa igen tills man får detJa gör det. Jag sökte första gången hösten 2020 vilket var för tidigt. Men nu gick det bra.