- Meddelanden
- 3 471
- Mottagna reaktioner
- 2 282
- Poäng
- 1 557
Jag kan berätta hur min ser ut om 15 dagar.Hur ser ens UC-score ut efter en skuldsanering? Man är nollställd och inga skulder eller förfrågningar på fem år.
Jag kan berätta hur min ser ut om 15 dagar.Hur ser ens UC-score ut efter en skuldsanering? Man är nollställd och inga skulder eller förfrågningar på fem år.
Måste alla skulder ligga hos inkasso eller kfm för att få skuldsanering?
Så svårt o sortera vad ja ska betala på o inte för skriver ja i ansökan att skuld till den o den är så o så kanske jag betalar lite här o där så när väl kfm tittar på ansökan så är siffror lägre än vad ja skrev från början. Inte för att det minska jättemycket med tanke på dom fruktansvärda räntorna jag har
Nej det går inte runt, har flera stycken hos inkasso plus andra då som ja får hoppa över , det är ett jäkla pyssel, 3 har precis hamnat hos kfm.Det spelar nog mindre roll. Om du får inledande skuldsanering ska ju ändå alla borgenärer skicka in vilken skuld du har till dem. Betalar du in på alla skulder i dagsläget eller har du släppt några? Går det runt?
Nej det går inte runt, har flera stycken hos inkasso plus andra då som ja får hoppa över , det är ett jäkla pyssel, 3 har precis hamnat hos kfm.
Snabb fråga, ska skuldsaneringsbeloppet betalas senast den sista i varje månad eller typ 25 ? Får tydligen lön den 30 denna månad
Vill inte vara dryg men är det en fråga? Du svarade nämligen på din egen fråga i så fall.
Banken måste rycka på ögonbrynen när dom gör en UC på mig och ser att det är alldeles fläckfritt. Inte en anmärkning och inte en enda förfrågan på ett år och årsinkomst närmare 500.000 kr de senaste tre åren.