Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej har en fråga!
Har snart avklarat min skuldsanering på 5 år, skall gå ut nu början av Februari!
Men sedan 8 månader så har jag inte behövt betala något då min sambo studerar så skall inte enligt senaste beslut betala ngt mer.
Det som var lite konstigt var att jag köpte en julklapp med klarna betala direkt ändå gjorde de en UC miniupplysning så jag fick på kivra! Kollade denna och där står nu inget om skuldsanering eller skuldsaldo
kreditvärdighet medel står det!
Tänkte först vad kan de här vara så jag provade beställa en tröja med klarna faktura 14 dagar och till min förvåning gick det igenom utan problem!
Har aldrig kunnat välja faktura eller liknande!

Så vad har hänt är skiten redan över trots de är 2 månader kvar ?

Hej har en fråga!
Har snart avklarat min skuldsanering på 5 år, skall gå ut nu början av Februari!
Men sedan 8 månader så har jag inte behövt betala något då min sambo studerar så skall inte enligt senaste beslut betala ngt mer.
Det som var lite konstigt var att jag köpte en julklapp med klarna betala direkt ändå gjorde de en UC miniupplysning så jag fick på kivra! Kollade denna och där står nu inget om skuldsanering eller skuldsaldo
kreditvärdighet medel står det!
Tänkte först vad kan de här vara så jag provade beställa en tröja med klarna faktura 14 dagar och till min förvåning gick det igenom utan problem!
Har aldrig kunnat välja faktura eller liknande!

Så vad har hänt är skiten redan över trots de är 2 månader kvar ?

Uc måste misslyckats

Hur menar du med misslyckats ?
Kan de vara för att man ändå inte skall betala något som de tagit bort det tidigare ?
vet inte när jag kollade senast men är ganska säker på att de stod för några månader sedan

Dom har gjort fel.
Nej, skuldsanering ska stå kvar hela tiden

Hittade äntligen mitt namn idag för beviljad skuldsanering Gått och väntat sen början på juli hur allt ska bli. Fick avslag på första ansökan jag skicka in i början på februari men gjorde om och gjorde rätt
När fick du inledande ? Och när godkände du förslaget, Tog det 5 mån från godkännande tills det slutgiltiga beslutet ? Väntar själv på att borgenärerna ska godkänna förslaget som jag godkände för ett par veckor sen, hoppas verkligen inte det tar 5 mån innan jag får ett färdigt beslut.

När fick du inledande ? Och när godkände du förslaget, Tog det 5 mån från godkännande tills det slutgiltiga beslutet ? Väntar själv på att borgenärerna ska godkänna förslaget som jag godkände för ett par veckor sen, hoppas verkligen inte det tar 5 mån innan jag får ett färdigt beslut.
Jag fick inledande första veckan i juli sen dröjde det till sista veckan i augusti innan jag fick hem förslaget och godkände det direkt då.
Sen har jag gått och väntat, i mitten på november ringde jag min handläggare för att höra hur det går och de sa att allt ser bra ut. Ingen har sats sig emot men de väntade på en sista borgenär. Så tror de drog ut lite på tiden för enligt mina beräkningar skulle allt varit klart i slutet på oktober..
Hoppas du får svar snart, det är en hemsk väntan ♥️

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp