Varför har du inte betalat på din sanering ?
Varför har du inte betalat på din sanering ?
Okej, jag förstår.Mitt konto blev rensad ordentligt på min lön,( inom närmaste familj) inte kunnat polisanmäla men omgående fick byta koder id bank nr och allt annat, och omgående kontaktade KF och var ärlig med allting berättade som det var...
Okej, jag förstår.
Hoppas att det löser sig.
Mitt konto blev rensad ordentligt på min lön,( inom närmaste familj) inte kunnat polisanmäla men omgående fick byta koder id bank nr och allt annat, och omgående kontaktade KF och var ärlig med allting berättade som det var...
Då har du ju bara missat en betalning![]()
Det är ju betalningsfritt i december? Menar du att du betalade halva oktober, inget i november och tänkte betala ikapp allt i december? Isåfall har du inte följt betalplanen i två månader.Nej, jag skulle betala nu i december för halva oktober och hela december.
Tack hoppas det ordnar sig för alla som har problem men senfredags jag har svårt att andas och försöker tänka ändå positivt
Jag förstår att det är jobbigt, en skuldsanering är inget lätt och den ångest man hade innan man fick det måste vara sju resor värre för dig nu när du riskerar mista den.Tack hoppas det ordnar sig för alla som har problem men senfredags jag har svårt att andas och försöker tänka ändå positivt