Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ja det skulle jag kunna göra men har så svårt att formulera mig när jag skriver. Hur har det gått för dig och din sambo förresten?

Det är nog bara att skriva rakt på sak vad du undrar.
Handläggaren förstår nog att du vill veta.

grattis!
Vad hade du för förutsättningar?
Skulder, inkomster osv.
Cirka 1.2milj, släppte för ca 2 år sen. Sökt en gång innan men fick avslag pga för nya skulder. Spelmissbruk i grunden som jag satte stopp för samtidigt som jag tog mitt sista lån. Inledande i Juni, fick mitt förslag i Sept/Okt. Inga invändningar från långivarna vid förslag.

Ja det skulle jag kunna göra men har så svårt att formulera mig när jag skriver. Hur har det gått för dig och din sambo förresten?
Skriv bara att du undrar om något beslut tagits i ditt ärende ännu :)

Jag fick avslag på min ansökan pga leasingbilen, vilket jag hade anat redan innan att det skulle bli så. Ska söka igen nästa sommar. Sambon fick inledande skuldsanering så nu är det ytterligare månader av väntan innan vi får svar på det.

Fick mitt förslag igår och jag är nöjd med det.
Det är räknat på fyra år så är det ingen som motsätter sig och strular nu så kan jag betala min sista gång på skulderna om tre år och nio månader.. känns sjukt bra!

En fråga dock jag glömde ställa till handläggaren, jag ska betala tre olika belopp under åren, sjunker med ca 300kr varje nyår. Är det normalt? Trodde det skulle vara tvärtom med tanke på lönerevisioner.

Total skuld mellan 1.5 -1.6M, varje borgenär får 21% av skulden och en buffert på 1200 med motivering att vi har tre barn.

Fick mitt förslag igår och jag är nöjd med det.
Det är räknat på fyra år så är det ingen som motsätter sig och strular nu så kan jag betala min sista gång på skulderna om tre år och nio månader.. känns sjukt bra!

En fråga dock jag glömde ställa till handläggaren, jag ska betala tre olika belopp under åren, sjunker med ca 300kr varje nyår. Är det normalt? Trodde det skulle vara tvärtom med tanke på lönerevisioner.

Total skuld mellan 1.5 -1.6M, varje borgenär får 21% av skulden och en buffert på 1200 med motivering att vi har tre barn.
Det låter bra.
Jag har samma belopp alla åren och har aldrig hört det med minskat belopp per år.
Kan bara tänka mig att det beror på att barnen blir äldre och att deras omkostnader ökar.

Avslag igen för tredje gången. Samma skäl som innan. Det är ju kört det här.

Avslag igen för tredje gången. Samma skäl som innan. Det är ju kört det här.

Nej, de e nog inte kört på sikt, men du söker nog för nära inpå. Du måste nog låta det gå minst 1 år eller 2 innan Du söker...

Det dom åberopar som avslag kan du ju inte reparera - skadan är dessvärre skedd även då de va banken som gjorde att Du handlade så.

Tror, som sagt, att du måste vänta nu innan du ansöker igen !

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp