Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Alla får ditt förslag om betalningsplan och kan således se vilka du har skulder till. När du har kommit så långt i processen.

Okej, är det då även totalskulderna specade till respektive i betalplanen eller är det bara månadsbeloppet?

Alla får ditt förslag om betalningsplan och kan således se vilka du har skulder till. När du har kommit så långt i processen.

Detta inkl privata lån Inga detaljer såsom ränta osv men står fordringsägare och totalskuld.

Står även en kort sammanfattning om ens ärende

Jag fick ju avslag på saneringen och ska nu efter dom skulder som låg för löneutmätning innan är betalda få ut pengarna som jag betalat in på saneringen.
Om jag tar dom och betalar privata skulder med dom pengarna blir det strul sen då?
Det är ju pengar jag betalat in på saneringen under dessa månader.

Jag fick ju avslag på saneringen och ska nu efter dom skulder som låg för löneutmätning innan är betalda få ut pengarna som jag betalat in på saneringen.
Om jag tar dom och betalar privata skulder med dom pengarna blir det strul sen då?

Det blir det nog inte. Men du kan ju för säkerhets skull skriva kvitton med dom du betalar till så har du något att visa upp nästa gång du söker sanering.

Du ska tänka efter noga vad du lägger de pengarna på om du ska söka sanering igen.

Så jäkla nervös nu! Fick för ca 40 minuter sedan sms från handläggaren på skuldsanering att hen ska ringa mig under dagen! Trots att jag vet vad samtalet går ut på sedan tidigare är jag nervös! Har fått avslag 2 ggr tidigare på skuldsanering och hoppas nu att dom tycker jag åtgärdat det som gett avslag tidigare så gott jag kan! Det är ju nu det ska avgöras, ens framtid och mina barns framtid till en skuldfri tillvaro.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp