- Meddelanden
- 10 142
- Mottagna reaktioner
- 6 672
- Poäng
- 4 477
Just det. Det är såklart rättvist och tur att du omprövade innan borgenärena ev gjorde det.Ja, och jag fick att jag skulle betala 6500 mer per månad.
Just det. Det är såklart rättvist och tur att du omprövade innan borgenärena ev gjorde det.Ja, och jag fick att jag skulle betala 6500 mer per månad.
Beviljat.. inledande fick jag andra veckan i juni. Förslaget fick jag runt den 17-19 augusti.Vilket beslut väntar du på? Inledande eller beviljad?
Hej.
Om man blir beviljad skuldsanering, får min arbetsgivare veta det då?
Hej.
Om man blir beviljad skuldsanering, får min arbetsgivare veta det då?
På lönekontoret så borde man ju KF meddelat att utmätningen ska upphöra i samband med inledande så det är väl så jag kan tänka mig att de meddelas men inte i övrigt men kan ha fel?
Det görs med alla.Hej.
Jag har ansökt om skuldsanering. Fick först ett brev om att dom mottagit min ansökan. Idag fick jag ett sms om att jag fått en handläggare som har börjat på mitt ärende och att hon kommer ringa mig under dagen.
Är det någon som vet vad för typ av frågor hon kommer ha? Är det större chans att man får skuldsanering när dom ringer upp en eller är det något dom gör med alla som ansökt?
Det görs med alla.
Frågorna varierar från fall till fall beroende på hur komplett ansökan är och vilka frågetecken som finns.

Tror att alla får ett samtal...Hej.
Jag har ansökt om skuldsanering. Fick först ett brev om att dom mottagit min ansökan. Idag fick jag ett sms om att jag fått en handläggare som har börjat på mitt ärende och att hon kommer ringa mig under dagen.
Är det någon som vet vad för typ av frågor hon kommer ha? Är det större chans att man får skuldsanering när dom ringer upp en eller är det något dom gör med alla som ansökt?