Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej.
Om man blir beviljad skuldsanering, får min arbetsgivare veta det då?

Hej.
Om man blir beviljad skuldsanering, får min arbetsgivare veta det då?

På lönekontoret så borde man ju KF meddelat att utmätningen ska upphöra i samband med inledande så det är väl så jag kan tänka mig att de meddelas men inte i övrigt men kan ha fel?

På lönekontoret så borde man ju KF meddelat att utmätningen ska upphöra i samband med inledande så det är väl så jag kan tänka mig att de meddelas men inte i övrigt men kan ha fel?

Lönekontoret får enbart beskedet att utmätning skall upphöra. Anledningen meddelas ej, så det kan ju lika gärna bero på att ingen skuld längre finns hos KF...

Hej.
Jag har ansökt om skuldsanering. Fick först ett brev om att dom mottagit min ansökan. Idag fick jag ett sms om att jag fått en handläggare som har börjat på mitt ärende och att hon kommer ringa mig under dagen.
Är det någon som vet vad för typ av frågor hon kommer ha? Är det större chans att man får skuldsanering när dom ringer upp en eller är det något dom gör med alla som ansökt?

Hej.
Jag har ansökt om skuldsanering. Fick först ett brev om att dom mottagit min ansökan. Idag fick jag ett sms om att jag fått en handläggare som har börjat på mitt ärende och att hon kommer ringa mig under dagen.
Är det någon som vet vad för typ av frågor hon kommer ha? Är det större chans att man får skuldsanering när dom ringer upp en eller är det något dom gör med alla som ansökt?
Det görs med alla.
Frågorna varierar från fall till fall beroende på hur komplett ansökan är och vilka frågetecken som finns.

Hej.
Tror att alla får ett samtal...
I mitt fall diskuterades mer eller mindre ingående alla dom större lånens uppkomst och varför dessa förföll till inkasso och KFM-
Jag passade på att beskriva varför det blev som det blev och jag jag gjort eller kunnat göra för att undvika detta.
Ta det bara sakligt och lugnt så skall du se att det löser sig!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp