Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Har pågående skuldsanering, nu är det så att enda barnet sambon har, slutat få underhåll, söker även bostad. Ska man anmäla det till kfm när den flyttat ut ?

Innebär detta att jag kommer få betala mer?

Har barnet slutat att vara ett barn och blivit försörjningsskyldigt för sig själv så antar jag att de räknar med att hen betalar sin del av boendekostnaden, så då borde ju ditt betalningsutrymme öka. Men det är bara en gissning.

Ingen som vet? Ska man bifoga det eller inte?

Jag bifogade ett personligt brev efter att jag skickade in ansökan ...bifogade via Mail och skrev då att jag precis skickat in ansökan via deras sida och önskar att komplettera med ett personligt brev. Dem svarade tillbaka att de sedan skickar det till rätt avdelning.

Har barnet slutat att vara ett barn och blivit försörjningsskyldigt för sig själv så antar jag att de räknar med att hen betalar sin del av boendekostnaden, så då borde ju ditt betalningsutrymme öka. Men det är bara en gissning.
Visste Skusan om detta när de gjorde beräkningen borde de redan tagit hänsyn till det. Min betalplan var redan justerad med olika belopp vartefter barnen blev ”vuxna”.

Visste Skusan om detta när de gjorde beräkningen borde de redan tagit hänsyn till det. Min betalplan var redan justerad med olika belopp vartefter barnen blev ”vuxna”.
Alltså för att förtydliga, deras kostnad i normalbeloppet räknades bort samt underhåll och studiebidrag. Men de räknade inte på att de skulle betala på boendet.

Om KF har gjort en utredningsrapport/utmätningsförsök den 24/8. Hur snabbt får man en kopia på det?

När man har betalningsfri månad i december å juni... Får man jobba extra mycket då månaden innan för att få ut extra pengar just den månaden eller blir det problem då?

När man har betalningsfri månad i december å juni... Får man jobba extra mycket då månaden innan för att få ut extra pengar just den månaden eller blir det problem då?
Du får jobba extra vilken månad du vill sålänge det inte överstiger summan man får tjäna extra per år för att begära omprövning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp