- Meddelanden
- 10 142
- Mottagna reaktioner
- 6 672
- Poäng
- 4 477
Vad skrev jag då ?Tiden är väl 3 veckor från delgivning hos borgenärerna?
Vad skrev jag då ?Tiden är väl 3 veckor från delgivning hos borgenärerna?
Vad skrev jag då ?
Jag menar tre veckor från det att de erhållit betalningsplanen såklart!Det går att se ovan, men du skrev "De har tre veckor på sig att godkänna alternativt motsätta sig. Tyvärr så följs det inte alltid och det kan dra ut på tiden innan borgenärena svarar. Jävla dåligt system då vi gäldenärer måste hålla deadline. Några av mina fick mer än en påminnelse innan de svarade"
Vore bättre om det vore 3 veckor från det skickades ut?
Jag menar tre veckor från det att de erhållit betalningsplanen såklart!
Vissa av mina svarade ändå inte, utan det tog två månader innan alla lämnat in.
Jag har ca 60 000 på KF och kanske 40 till hos inkasso. Har haft löneutmätning på min sjukersättning i nästan 15 år och känner att det håller på att knäcka mig. Känns som att jag aldrig kommer ur det.Härligt!
Får man höra hur mycket skulder du har?
Jag har ca 60 000 på KF och kanske 40 till hos inkasso. Har haft löneutmätning på min sjukersättning i nästan 15 år och känner att det håller på att knäcka mig. Känns som att jag aldrig kommer ur det.

Jag har ca 60 000 på KF och kanske 40 till hos inkasso. Har haft löneutmätning på min sjukersättning i nästan 15 år och känner att det håller på att knäcka mig. Känns som att jag aldrig kommer ur det.
Tack ❤️Men gud så tröstlöst det måste kännas, hoppas verkligen du får det så du kan se ett slut på eländet.![]()
Jag ska betala lite över 200 i månaden nu på inledande.Får du utan betalplan då också?