Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hur tar handläggaren från skusan kontakt första gången, sms och meddelar en tid eller ringer de?
Min handläggare ringde för att berätta att hon beslutat om inledande, ställde bara frågor om inkomst, hyra, resekostnader osv stämde med vad jag uppgett i ansökan. Sen ringde hon för att gratulera till att jag fått beslutad sanering :)

Min handläggare ringde för att berätta att hon beslutat om inledande, ställde bara frågor om inkomst, hyra, resekostnader osv stämde med vad jag uppgett i ansökan. Sen ringde hon för att gratulera till att jag fått beslutad sanering :)
Grattis ☺
Var det löngesedan?

Alltså idag har det gått 3 v sen jag fick beslutet om godkänd skuldsanering , idag borde varit sista dagen för ett överklagande. Hur snabbt borde man få veta om ngn överklagat ? Nervös som få

Alltså idag har det gått 3 v sen jag fick beslutet om godkänd skuldsanering , idag borde varit sista dagen för ett överklagande. Hur snabbt borde man få veta om ngn överklagat ? Nervös som få

Lycka till

@Kimsan72 lägrsrapport hur har du det och hur går det? :D

Tackar som frågar bästa Du! Allt bara bra här. :) Imorgon har det gått 6 veckor sedan betalplanen skickades ut & jag har inte hört någonting... Man går ju lite som ”i väntans tider”... typ ! :p

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp