- Meddelanden
- 483
- Mottagna reaktioner
- 222
- Poäng
- 407
Blir det inte oftast som de beslutar?Det enda som talar för det är väl att jag fått betalplanen och då iallafall kfm tycker jag ska ha skuldsanering
Blir det inte oftast som de beslutar?Det enda som talar för det är väl att jag fått betalplanen och då iallafall kfm tycker jag ska ha skuldsanering
Det finns en tråd där ts fått ett avslag efter invändningar och har vid ansökan nummer två fått invändningar igen.Blir det inte oftast som de beslutar?
Ny2018 du och jag får väl hålla tummarna nu att det går vägen för oss båda.Det finns en tråd där ts fått ett avslag efter invändningar och har vid ansökan nummer två fått invändningar igen.
Ja. Skulle inte orka med denna resan en gång till.Ny2018 du och jag får väl hålla tummarna nu att det går vägen för oss båda.
Jag är ju på min tredje så jag vet hur jävligt inbords det är och få avslag. Den gång är jag mer negativ att allt ska gå åt helvete. Så fort jag får brev från kfm så tror jag det är avslag. Som idag när det kom då det bara var 32 dagar sen mitt namn stod i poit
Frågan är ju blir nån skuldfri med löneutmätning?? Kanske på små belopp men börjar det bli några hundra tusen är det omöjligt att bli skuldfri
Okej hur mycket hade du i skuld då? Själv har jag stor skuld o många med skyhöga räntor! Skönt för dig att vara skuldfri!Jag blev skuldfri med löneutmätning i 20 månader, jag hade isf begränsat med långivare och kanske inte de med den värsta räntan heller.....
Det var verkligen snabbt.Jag är ju på min tredje så jag vet hur jävligt inbords det är och få avslag. Den gång är jag mer negativ att allt ska gå åt helvete. Så fort jag får brev från kfm så tror jag det är avslag. Som idag när det kom då det bara var 32 dagar sen mitt namn stod i poit
Går säkert med mindre skulder men mina är för stora!Jag blev skuldfri med löneutmätning i 20 månader, jag hade isf begränsat med långivare och kanske inte de med den värsta räntan heller.....