Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag är ju på min tredje så jag vet hur jävligt inbords det är och få avslag. Den gång är jag mer negativ att allt ska gå åt helvete. Så fort jag får brev från kfm så tror jag det är avslag. Som idag när det kom då det bara var 32 dagar sen mitt namn stod i poit

Jag är ju på min tredje så jag vet hur jävligt inbords det är och få avslag. Den gång är jag mer negativ att allt ska gå åt helvete. Så fort jag får brev från kfm så tror jag det är avslag. Som idag när det kom då det bara var 32 dagar sen mitt namn stod i poit

Vad faller du på ? Hoppas det går vägen denna gången för dig, tredje gången gillt, håller tummarna!

Frågan är ju blir nån skuldfri med löneutmätning?? Kanske på små belopp men börjar det bli några hundra tusen är det omöjligt att bli skuldfri

Jag blev skuldfri med löneutmätning i 20 månader, jag hade isf begränsat med långivare och kanske inte de med den värsta räntan heller.....

Jag blev skuldfri med löneutmätning i 20 månader, jag hade isf begränsat med långivare och kanske inte de med den värsta räntan heller.....
Okej hur mycket hade du i skuld då? Själv har jag stor skuld o många med skyhöga räntor! Skönt för dig att vara skuldfri!

Det var verkligen snabbt.

Går säkert med mindre skulder men mina är för stora!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp