Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Stort grattis!
Så underbart. Jag sökte 28/5 så jag lär också få besked snart.
Vad har du ut efter skatt ?

Tack. Då hör de säkert av sig när som. Jag har aldrig haft löneutmätning, men det var bara en tidsfråga. Skickat in mängder med delgivningar.

Brukar få runt 10-11k från jobbet och 7-8k från försäkringskassan.

Ny2018, jag sökte i sista dagarna av maj.

I alla fall så ringde en handläggare från KF i morse och sa typ direkt att jag skulle få inledande. ! Hon ville dubbelkolla lite uppgifter, inga större detaljfrågor utan mer allmänt. Tror hon sa att jag INTE skulle betala till CSN under inledande och om det blir beviljat så skulle jag kanske betala nån oklar summa. Jag fick betalningsfritt året ut. Det var nått om att jag inte hade löneutmätning . Sa som det var att jag inte hängde med riktigt, men att jag var otroligt tacksam. Sen flexade jag hem och sov några timmar. En väldig anspänning som släppt helt ärligt. Nu är det nästa väntan och jag vet inte riktigt hur det ser ut eller hur lång tid det tar, 2-4 månader?

Kimsan, finns många hemska levnadsöden och jag kan påstå jag hellre att jag är ens i närheten av det. Så klart finns det många som har det väldigt tungt på olika sätt och så klart ska man ha omtanke och medkänsla med alla människor. Ofta glöms en person bort, en själv. Viktigt visa medkänsla till sig själv också.

YAY - it’s movin’ Your Way - Ett innerligt GRATTIS !! :)
Nu så...försök nu ”njuta” av Ditt inledande och att Du nu ”får” 2 månaders betalningsfritt... Unna frun & kidsen en härlig juletid med en ej såååå utmattad far i huset... :)

@Lize @Kimsan72

Hur går det med era respektive ansökningar om skuldsanering,
Har ni hört något? När tror ni att ni har besked?

YAY - it’s movin’ Your Way - Ett innerligt GRATTIS !! :)
Nu så...försök nu ”njuta” av Ditt inledande och att Du nu ”får” 2 månaders betalningsfritt... Unna frun & kidsen en härlig juletid med en ej såååå utmattad far i huset... :)

Tack, jo det är en enorm lättnad. Det har snurrat så mycket lån och pengar i mitt huvud som sugit stora mängder kraft och energi.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp