- Meddelanden
- 6 110
- Mottagna reaktioner
- 6 398
- Poäng
- 3 937
Hej. Läst här ett tag men reggade mig först i dag. Ni som har erfarenhet, hur lång tid brukar det ta efter att förslaget har skickats ut innan man får besked ? Har fattat det som att när förslaget har skickats ut så har de 3 veckor på sig att svara från att de tagit emot det ? Vet att mina chanser inte är så stora men jag hoppas ändå på ett besked snart så att man slipper att gå runt och oroa sig.
Om jag tolkar Ditt inlägg rätt, så har Du i dagsläget erhållit ”inledande”, men du är likväl rädd att förslaget som skickats ut till borgenärerna inte kommer accepteras - Du tror alltså inte att Dina chanser är så goda?! Kan du utveckla detta lite... varför så negativ, för ja tänker att Dina chanser bör ju istället vara rätt goda med tanke på att Du faktiskt har fått inledande?! Speciellt med tanke på att det slutliga beslutet likväl ligger hos KF vad än Dina borgenärer må tycka...
Cheer up !

Men lätt att måla fan på väggen när man övertänker. Jag är lite orolig då min senaste skuld uppstod i slutet av förra året och har ganska mycket mindre skulder än de flesta här på forumet men ändå mycket i förhållande till mina förutsättningar. Men som du säger , det kan finnas en liten chans. Bara väldigt nervös