Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ansökte november 2020. Samtal med handläggare 14 februari 2021. Brev om inledande skuldsanering skickat 19 mars 2021 från kfm.

Min handläggare skickade e-post nu på morgonen till mig och skrev

Hej x

Ursäkta för sen svar. Jag har sänt ett beslut om inledande av skuldsanering till dig per post den 2021-03-19.

Hör av dig om du har frågor.

Med vänlig hälsning

x

Skuldsaneringen, Kronofogden

Postadress: FE 100 Skuldsanering, 106 65 STOCKHOLM

Besöksadress: Esplanaden 1, Sundbyberg
Hej, får jag fråga hur mkt skulder du hade o vilken typ av skulder , sitter med min ansökan o är så nervös

Hej, får jag fråga hur mkt skulder du hade o vilken typ av skulder , sitter med min ansökan o är så nervös

960.000 kr. Blancolån allting.

21.000 (Gothia)
31.000 (Klarna)
71.000 (Lowell)
251.000 (Kredinor)
346.000 (Lowell)
235.000 (Lowell)

960.000 kr. Blancolån allting.

21.000 (Gothia)
31.000 (Klarna)
71.000 (Lowell)
251.000 (Kredinor)
346.000 (Lowell)
235.000 (Lowell)
Jätteglad för din skull, jag har typ liknade , tig du hjälp av rådgivare eller skicka du in själv vi kfm?

Jätteglad för din skull, jag har typ liknade , tig du hjälp av rådgivare eller skicka du in själv vi kfm?

Jag skickade in helt på egen hand utan skuldrådgivare. Loggade in med bank-id och gjorde en ansökan digitalt.

Ni kanske vet svaret på denna fråga. Jag har avbetalningar till inkassobolagen som ska betalas nu i mars. Ska jag betala som vanligt på dessa nu denna månad eller avsluta dessa?

Jag skickade in helt på egen hand utan skuldrådgivare. Loggade in med bank-id och gjorde en ansökan digitalt.

Ni kanske vet svaret på denna fråga. Jag har avbetalningar till inkassobolagen som ska betalas nu i mars. Ska jag betala som vanligt på dessa nu denna månad eller avsluta dessa?
Som jag har fattat det tidigare ska man sluta betala på allt annat vid inledande

Nu när du fått inledande skall du inte betala till någon av de skulderna som ingår i skuldsaneringen.
Grattis till inledande!

Som jag har fattat det tidigare ska man sluta betala på allt annat vid inledande

Jag skickade till min handläggare och frågade precis. Läste också på kfm sida att vid inledande (som jag fått vad jag förstår) så ska jag redan nu börja betala till kfm.

Hej,

Jag får lön på torsdag nu den 25:e mars, ska jag betala på mina skulder enligt den betalningsplan jag har med inkassobolagen eller ska jag sluta betala på dom från och med denna månad?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp