Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nu äntligen har förslaget kommit och vi har godkänt det, vår handläggare vill att en skuldsanering går igenom och ser att vi förändrat våra tankar kring ekonomin, hon ser en tydlig brytpunkt i sambon spelande och vårt låntagande det ser man i texten hon skrivit och nu håller vi tummarna för att de vi lånat pengar av också känner att vi är värda denna chans. :folded:

Vill..? Om handläggaren hade annan åsikt skulle det avslagit redan

Fortfarande inte mitt namn i poit :( börjar ge upp hoppet om att bli beviljad skuldsanering. Eller ska jag ha is i magen nån dag till?
Hade samtalet med handläggaren på tisdag eftermiddag ganska sent...
Har man ett samtal innan det beslutas om sanering också som man har innan inledande?

Har man ett samtal innan det beslutas om sanering också som man har innan inledande?

Vet faktiskt inte...jag hade första samtalet i tisdags där dom går igenom ens ansökan. Sen skulle hen ta beslut om avslag eller inledande...

Vad händer om man blir gravid under pågående utmätning/skuldsanering? Tas det hänsyn till detta? Att det krävs inköp såsom barnvagn, osv...?

Frågar åt en vän, jag är för gammal för barn
Om du har sanering ansök om omprövning, om du har utmätning ring och berätta att din inkomst kommer minska, om den gör det. När jag var föräldraledig så skulle det dras 3000 tror jag, ringde och sa att det går inte, dem ändrade till 0.

Liten uppdatering ang min skuldsanering

Hade samtal både jag och frugan i början av veckan och hennes namn står i poit om inledande men inte mitt..
Betyder det avslag för min del eller ??
Har inte helltid jobb så tror därför kan bli avslag,bara att vänta posten
Vad göra nu om hon beviljas kommer jag ha fortfarande uttmätning och hur kommer hon ha det lite oklart detta ??

Orkade inte vänta så ringde faktiskt kfm. Testade ringa handläggaren först men inget svar så ringde då kundtjänst och enligt dom var det inget beslut tagit än gällande min ansökan. Så håller förhoppningen i liv nån dag till.

Hej..

Efter att ni skickat iväg ansökan om sanering, hur lång tog det innan ni fick besked från kronofogden? Alltså både första kontakten och när ni blev beviljade?

Liten uppdatering ang min skuldsanering

Hade samtal både jag och frugan i början av veckan och hennes namn står i poit om inledande men inte mitt..
Betyder det avslag för min del eller ??
Har inte helltid jobb så tror därför kan bli avslag,bara att vänta posten
Vad göra nu om hon beviljas kommer jag ha fortfarande uttmätning och hur kommer hon ha det lite oklart detta ??
Din utmätning fortsätter som vanligt och hon betalar på sin skuldsanering.

Fortfarande inte mitt namn i poit :( börjar ge upp hoppet om att bli beviljad skuldsanering. Eller ska jag ha is i magen nån dag till?
Hade samtalet med handläggaren på tisdag eftermiddag ganska sent...
Vi hade samtal i mitten av september. Fick komplettera via Mail. Har fortfarande inte fått besked om inledande eller avslag, mailade handläggaren igår som skrev att ärendet handläggs fortfarande.. vad är det som ska ta sån tid egentligen? Tänk om alla skulle ha dessa handläggningstider??

• Gilla
Reaktioner: p79
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp