Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Vad händer om man blir gravid under pågående utmätning/skuldsanering? Tas det hänsyn till detta? Att det krävs inköp såsom barnvagn, osv...?

Frågar åt en vän, jag är för gammal för barn

Vad händer om man blir gravid under pågående utmätning/skuldsanering? Tas det hänsyn till detta? Att det krävs inköp såsom barnvagn, osv...?

Det gör det nog inte, tyvärr.. barnbidraget ska väl ”täcka allt”. När jag själv har fyllt i alla uppgifter för att se hur mkt jag kan få som förbehållsbelopp finns ingen kolumn för att fylla i att man är föräldrarledig

Man har 2 betalningsfria månader/år som får användas till sånt vid skuldsanering.

Nu äntligen har förslaget kommit och vi har godkänt det, vår handläggare vill att en skuldsanering går igenom och ser att vi förändrat våra tankar kring ekonomin, hon ser en tydlig brytpunkt i sambon spelande och vårt låntagande det ser man i texten hon skrivit och nu håller vi tummarna för att de vi lånat pengar av också känner att vi är värda denna chans. :folded:

Fortfarande inte mitt namn i poit :( börjar ge upp hoppet om att bli beviljad skuldsanering. Eller ska jag ha is i magen nån dag till?
Hade samtalet med handläggaren på tisdag eftermiddag ganska sent...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp