- Meddelanden
- 101
- Mottagna reaktioner
- 17
- Poäng
- 72
Och varför jag inte har haft råd att betala är för att jag släcker bränder hos inkasso redan.. Om du läser i min tråd ser du nu att jag inte längre har några lån eller krediter som inte är hos inkasso nu.. skulle kanske släppt dom direkt och prioriterat det stora lånet istället.. men hade ju redan ca 200.000 hos inkasso så ja.. lätt att va efterklok men alltid tänkt att jag ska klara det så länge det stora inte går till inkasso, extremt naivt!Nu kan ju jag bara säga för mig själv...men när jag väl släppte allt så blev jag bombad med mejl, sms och brev från företag jag hade skuld hos. Tog drygt 7 månader så var allt hos fogden.
Så om du nu har misskött lånet i ungefär 1,5 års tid och du hade inte en aning om att det var påväg att sägas upp...Du lär ha fått både brev och annat.
Får inte allt att gå ihop bara. Och framförallt inte när du till och med säger emot dig själv i 2 inlägg direkt efter varandra. Är säkert en hel del info som saknas här, som du helt enkelt inte delger oss.
Du bör kanske söka hjälp från nån kunnig, utanför ett forum på nätet, som kan ta del av alla parametrar och hjälpa dig vidare mot rätt väg.
För ena sekunden pratas det om skuldsanering, sedan löneutmätning, sedan ifall man kan betala av massa under löneutmätning för att prata om att du försökt ta nya lån för att lösa en skuld. Som du tidigare pratat om att försöka betala av snabbare hos KFM.
Om du vet du har misskött dig under så lång tid, vilket tyder på att du inte haft utrymme att betala, men nu helt plötsligt kan betala massor ifall det kommer in till kfm inte ens 1v efter lånet är uppsagt och påväg mot inkasso.
Senast ändrad:
?