- Meddelanden
- 120
- Mottagna reaktioner
- 46
- Poäng
- 157
Så det du menar är att om jag säljer dem så är omprövning värdelös ändå?Det kommer inte finnas så mycket att ompröva, jag kan inte tänka mig att du får inledande.
Så det du menar är att om jag säljer dem så är omprövning värdelös ändå?Det kommer inte finnas så mycket att ompröva, jag kan inte tänka mig att du får inledande.
Fattar nog inte vad du menar? Omprövning kan man bara göra efter att saneringen är beviljad.Omprövningen vill jag göra efter att jag blivit av med bilarna inte innan om jag nu får avslag vilket jag troligtvis får.
Du menar nog att Du gör en ny ansökan gällande skuldsanering?Så det du menar är att om jag säljer dem så är omprövning värdelös ändå?
Ja precis efter att jag blivit av med båda bilarna.Du menar nog att Du gör en ny ansökan gällande skuldsanering?
Aha, men då är det inte omprövning.Ja precis efter att jag blivit av med båda bilarna.
Ja det var jag som skrev omprövning istället för ny ansökan ber om ursäktAha, men då är det inte omprövning.
Omprövning är om någonting förändras under saneringen gång, typ att man går upp i lön, ner i lön osv. Att förutsättningarna ändras.
Ja då är det en annan femma.Ber om ursäkt att jag skriver omprövning istället för ny ansökan
Absolut ska göra såJa då är det en annan femma.
Du lär ju få avslag nu så sälj bilarna, betala bort lånen på bilarna o köp billigare. Gör sen en ny ansökan. Då har ni betydligt större chans.
Du menar att göra en ny ansökan tolkar jag det som.Men är det ingen som läser att jag skrev flera gånger att jag skulle göra en omprövningen efter att jag blivit av med bilarna? Tror ni på fullaste allvar att jag skulle göra en omprövning pga att jag inte får ha min dyra bil kvar? Klart jag gör mig av med dem och gör en omprövning efter det