Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuldsanering, väntar nu på beslut...

Omprövningen vill jag göra efter att jag blivit av med bilarna inte innan om jag nu får avslag vilket jag troligtvis får.
Fattar nog inte vad du menar? Omprövning kan man bara göra efter att saneringen är beviljad.

Ber om ursäkt att jag skriver omprövning istället för ny ansökan

Ja precis efter att jag blivit av med båda bilarna.
Aha, men då är det inte omprövning.
Omprövning är om någonting förändras under saneringen gång, typ att man går upp i lön, ner i lön osv. Att förutsättningarna ändras.

Aha, men då är det inte omprövning.
Omprövning är om någonting förändras under saneringen gång, typ att man går upp i lön, ner i lön osv. Att förutsättningarna ändras.
Ja det var jag som skrev omprövning istället för ny ansökan ber om ursäkt

Ber om ursäkt att jag skriver omprövning istället för ny ansökan
Ja då är det en annan femma.
Du lär ju få avslag nu så sälj bilarna, betala bort lånen på bilarna o köp billigare. Gör sen en ny ansökan. Då har ni betydligt större chans.

Ja då är det en annan femma.
Du lär ju få avslag nu så sälj bilarna, betala bort lånen på bilarna o köp billigare. Gör sen en ny ansökan. Då har ni betydligt större chans.
Absolut ska göra så

Men är det ingen som läser att jag skrev flera gånger att jag skulle göra en omprövningen efter att jag blivit av med bilarna? Tror ni på fullaste allvar att jag skulle göra en omprövning pga att jag inte får ha min dyra bil kvar? Klart jag gör mig av med dem och gör en omprövning efter det
Du menar att göra en ny ansökan tolkar jag det som.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp