Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuldsanering, sen betalning

Hej har läst i andes trådar här men vill veta VAD som händer om man är sen med inbetalning för sin skuldsanering? 2 veckor försenad , kan den avslutas ellerliknande efter 2 veckor en betalning

Nej den avslutas inte för att du är två ve sen med en betalning förutsatt att du betalar ikapp det snabbt. Du kommer få en påminnelse.
Jag var sen vid ett par tillfällen m bet under min sanering men betalade alltid ikapp inom 1 månad. Det enda som hände var att jag fick en påminnelse. Så betala ikapp o du är grön s a s.

Hej har läst i andes trådar här men vill veta VAD som händer om man är sen med inbetalning för sin skuldsanering? 2 veckor försenad , kan den avslutas ellerliknande efter 2 veckor en betalning
På KF:s sida kan du läsa följande: att påminnelse skickas ut om betalning inte sker. En gång per kvartal meddelas borgenärerna om att betalning fattas.
För att en upphävning skall vara legitim, krävs minst tre missade betalningar.

Kf har fyllt på med mycket information gällande allt om skuldsanering ! Läs där.

På KF:s sida kan du läsa följande: att påminnelse skickas ut om betalning inte sker. En gång per kvartal meddelas borgenärerna om att betalning fattas.
För att en upphävning skall vara legitim, krävs minst tre missade betalningar.

Kf har fyllt på med mycket information gällande allt om skuldsanering ! Läs där.
Tre missade betalningar innebär att det inte är inbetalt något överhuvudtaget? Det är ju en annan femma om man lyckas betala ikapp

Missa 1 år ett 2 st år 3= 3 totalt då kan de ansöka om att den ska upphävas
Kanske… men har aldrig hört att så skulle vara fallet eller ha skett…
Mest troligt inte om man likväl har betalt ikapp snabbt…

Kanske… men har aldrig hört att så skulle vara fallet eller ha skett…
Mest troligt inte om man likväl har betalt ikapp snabbt…
Om dem gör det är en annan femma men står ganska tydligt i texten från kronofogden och det som handläggaren informerade mig om

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp