- Meddelanden
- 2 490
- Mottagna reaktioner
- 1 634
- Poäng
- 1 147
Vanligast är att de bokför betalningarna mot kapital. Så man ska inte räkna med att få tillbaka just nått på skatten under saneringen.Vad är vanligast ?
Vanligast är att de bokför betalningarna mot kapital. Så man ska inte räkna med att få tillbaka just nått på skatten under saneringen.Vad är vanligast ?
Ingen av mina bokför mot ränta.Vad är vanligast ?
Flertalet av mina har gjort och antar så sker även i år…Ingen av mina bokför mot ränta.
Skönt för digFlertalet av mina har gjort och antar så sker även i år…
Vilka är det?Terry_ sa:
Vad är vanligast ?
Ska också tillägga att jag brukade få tillbaka några tusen på skatten varje år under min sanering.Vanligast är att de bokför betalningarna mot kapital. Så man ska inte räkna med att få tillbaka just nått på skatten under saneringen.
Intrum, Riverty, Swedish Credit Group, Sergel, Arvato och tidigare även Bank Norwegian.Skönt för digVilka är det?
Du lär väl fått besked eller kan gå in på typ ”mina sidor” hos respektive och se hur dom gjort
Bokför Intrum dina betalningar mot ränta alltså? Gör dom inte för mig. Har också tyvärr mina flesta och största skulder hos Lowell och dom bokför som sagt mot kapital.Intrum, Riverty, Swedish Credit Group, Sergel, Arvato och tidigare även Bank Norwegian.
Den sistnämnda sålde min skuld till Lowell och sedan dess har dom inte redovisat ränta dock.
Det behöver ju dock inte bero på att borgenärerna bokfört mot ränta, nu kanske det var så i ditt fall men allt hänger ju inte på det om man får tillbaka på skatten.Ska också tillägga att jag brukade få tillbaka några tusen på skatten varje år under min sanering.
Vanligast är att de bokför betalningarna mot kapital. Så man ska inte räkna med att få tillbaka just nått på skatten under saneringen.
Ja det gör dom. Det framgår även när jag loggar in hos dom. Det kanske beror på vem deras uppdragsgivare är och hur dom vill att betalningarna ska bokas mot…Bokför Intrum dina betalningar mot ränta alltså? Gör dom inte för mig. Har också tyvärr mina flesta och största skulder hos Lowell och dom bokför som sagt mot kapital.