Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsanering, sen betalning

Skönt för dig :) Vilka är det?
Du lär väl fått besked eller kan gå in på typ ”mina sidor” hos respektive och se hur dom gjort
Intrum, Riverty, Swedish Credit Group, Sergel, Arvato och tidigare även Bank Norwegian.
Den sistnämnda sålde min skuld till Lowell och sedan dess har dom inte redovisat ränta dock.

Intrum, Riverty, Swedish Credit Group, Sergel, Arvato och tidigare även Bank Norwegian.
Den sistnämnda sålde min skuld till Lowell och sedan dess har dom inte redovisat ränta dock.
Bokför Intrum dina betalningar mot ränta alltså? Gör dom inte för mig. Har också tyvärr mina flesta och största skulder hos Lowell och dom bokför som sagt mot kapital.

Ska också tillägga att jag brukade få tillbaka några tusen på skatten varje år under min sanering.
Det behöver ju dock inte bero på att borgenärerna bokfört mot ränta, nu kanske det var så i ditt fall men allt hänger ju inte på det om man får tillbaka på skatten.

Vanligast är att de bokför betalningarna mot kapital. Så man ska inte räkna med att få tillbaka just nått på skatten under saneringen.

Det stämmer mycket väl. Jag får tillbaka ett par hundralappar på skatten. Räntan är lika mycket, ett par hundralappar. Men efter att jag gjort reseavdraget så får jag tillbaka nästan en månadslön på skatten.

Bokför Intrum dina betalningar mot ränta alltså? Gör dom inte för mig. Har också tyvärr mina flesta och största skulder hos Lowell och dom bokför som sagt mot kapital.
Ja det gör dom. Det framgår även när jag loggar in hos dom. Det kanske beror på vem deras uppdragsgivare är och hur dom vill att betalningarna ska bokas mot…

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp