Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuldsanering, sen betalning

Du har säkert rätt men detta framgår även på KF:s sida…

Visa bilaga 3874
Yes men dem redovisar ju 4 gånger per år till alla om man missat någon betalning. Om det har redovisats 3 gånger att det ligger efter så kan det nog bli problem. Om man betalar ikapp innan det redovisats så är det nog lungt då "räknas det inte" så tror jag det funkar

Yes men dem redovisar ju 4 gånger per år till alla om man missat någon betalning. Om det har redovisats 3 gånger att det ligger efter så kan det nog bli problem. Om man betalar ikapp innan det redovisats så är det nog lungt då "räknas det inte" så tror jag det funkar
Du har säkert rätt & vissa borgenärer drar sig nog inte för att försöka bryta ens sanering heller…

Är nog ändå lite skillnad på att missa tre betalningar vid olika tillfällen som man betalar ikapp o att missa tre o inte betala så man är i kapp.

Är nog ändå lite skillnad på att missa tre betalningar vid olika tillfällen som man betalar ikapp o att missa tre o inte betala så man är i kapp.
Jag tänker likadant. Speciellt om borgenärerna däremellan har fått sina årliga utbetalningar och dom har varit korrekta…

Vilka månader redovisas det för borgenärena hur man ha betalat då?

Betalar man någon ränta när man har skuldsanering ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp