Yes men dem redovisar ju 4 gånger per år till alla om man missat någon betalning. Om det har redovisats 3 gånger att det ligger efter så kan det nog bli problem. Om man betalar ikapp innan det redovisats så är det nog lungt då "räknas det inte" så tror jag det funkar
Du har säkert rätt & vissa borgenärer drar sig nog inte för att försöka bryta ens sanering heller…Yes men dem redovisar ju 4 gånger per år till alla om man missat någon betalning. Om det har redovisats 3 gånger att det ligger efter så kan det nog bli problem. Om man betalar ikapp innan det redovisats så är det nog lungt då "räknas det inte" så tror jag det funkar
Jag tänker likadant. Speciellt om borgenärerna däremellan har fått sina årliga utbetalningar och dom har varit korrekta…Är nog ändå lite skillnad på att missa tre betalningar vid olika tillfällen som man betalar ikapp o att missa tre o inte betala så man är i kapp.
Mig veterligen så skickas det ut i mitten på mars, juni, september och december.Vilka månader redovisas det för borgenärena hur man ha betalat då?
Är upp till de som äger skuldena ifall dem väljer att bokföra på ränta eller kapitalBetalar man någon ränta när man har skuldsanering ?
Är upp till de som äger skuldena ifall dem väljer att bokföra på ränta eller kapital