Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsanering och skatteåterbäring

Vet att jag kanske fått svar på denna frågan tidigare men betalar skatteverket ut pengarna direkt till ens bankkonto vid inledande eller vänder dom hos kronofogden först ? eftersom man fortfarande har ett skuldsaldo hos kronofogden, vet att inget utmätts under inledande men tänkte bara fall dom betalas dit sen betalar kronofogden till mitt konto

Vet att jag kanske fått svar på denna frågan tidigare men betalar skatteverket ut pengarna direkt till ens bankkonto vid inledande eller vänder dom hos kronofogden först ? eftersom man fortfarande har ett skuldsaldo hos kronofogden
Du har ingen utmätning under inledande, så det betalas ut till dig.
Skuldsaldo verkar för många försvinna under inledande med, då aktörerna inte vill betala en avgift för att ha det liggandes där i onödan.

Du har ingen utmätning under inledande, så det betalas ut till dig.
Skuldsaldo verkar för många försvinna under inledande med, då aktörerna inte vill betala en avgift för att ha det liggandes där i onödan.
Jag förstår att jag inte har någon utmättning under inledande , men innan när jag inte hade löneutmättning och fick tillbaka så gick dom ändå direkt till kronofogden för jag hade skuldsaldo och inte till mitt bankkonto direkt från skatteverket ..

Jag förstår att jag inte har någon utmättning under inledande , men innan när jag inte hade löneutmättning och fick tillbaka så gick dom ändå direkt till kronofogden för jag hade skuldsaldo och inte till mitt bankkonto direkt från skatteverket ..
Du får pengarna utbetalda till ditt konto.

Och fortfarande är det så att ingenting utmäts då du har inledande. Skuldsaldot försvinner då saneringen vunnit laga kraft.

Grattis, du blev utmätt :) Löneutmätning är inte den enda utmätningen som finns. Här utmätte man din återbäring. Detta kan inte ske under inledande eller pågående skuldsanering om du inte har fått nya skulder.

Så fort man får ett utslag så går skatteåterbäringen direkt till kf , eftersom man då har skulder där . Rätta mej om jag har fel eller har jag lärt mej nåt ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp