Du ska inte göra en ekonomisk redovisning till dejten för gudsskull !! Lämna inte ut dej så tidigt med sånt känsligt förrän du känner personen . Det är helt ovidkommande och inget du ska berätta tidigt . Inte heller speciellt attraktivt att öppna upp sig helt med känsliga saker och det är inte heller oärligt . Dejten är inte kfm där du ska utredas. Gå på dejten och ha trevligt bara .Då börjar man dejtingen genom att vara oärlig. Jag gillar inte det. Man skulle väl kunna säga det efter första fikat? eller träffa någon som sagt som redan har skuldsanering.
Håller med till 100%Du ska inte göra en ekonomisk redovisning till dejten för gudsskull !! Lämna inte ut dej så tidigt med sånt känsligt förrän du känner personen . Det är helt ovidkommande och inget du ska berätta tidigt . Inte heller speciellt attraktivt att öppna upp sig helt med känsliga saker och det är inte heller oärligt . Dejten är inte kfm där du ska utredas. Gå på dejten och ha trevligt bara .
100%Ellerhur! Jag är expert på att veta vad kvinnor vill ha. Har bara haft otur hittills...
Det är så man ska göra.Jag träffade en underbar kvinna under inledande detta året och berättade allt om lån, tidigare liv osv, att jag sökte skuldsanering, sanering blev godkänd och vi är fortfarande tillsammans
Ärlighet vara alltid längst.Exakt min tanke.Det är bara oärligt om man faktiskt ljuger om det.
Att börja prata ekonomi på första/andra dejten känns inte rimligt i min värld.
Ja nästan bara genom apphar det varit via deting appar, som du har träffat dessa?