Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsanering deluxe - Vägen till frihet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Undrar om inte det där kan ställa till det lite med ansökan, skuldrådgivaren har inte nämnt något?
Nope dom sa att jag ligger bra till för inledande och ev skuldsanering. Vad tänkte du på? Jag drog dock på mig 2100kr i skuld 202206 men det är det enda. Jag gjorde ansökan i augusti. Såg inte att jag hade fått dom där två som är ett ytterst litet belopp på kfm förens nu när jag gjorde UC. Ska jag betala det för säkerhetsskull eller det kanske inte har någon betydelse?

Är det någon mening att betala en liten skuld som man råkat dra på sig samma år som man gjorde ansökan till skuldsanering? Skuldrådgivaren sa att jag inte skulle dra på mig något från och med augusti vilket jag inte har gjort. Jag har en liten skuld från 202206 som är registrerad på kfm sen är resten från 202106 och bakåt i tiden som jag skrev ovan.

Är det någon mening att betala en liten skuld som man råkat dra på sig samma år som man gjorde ansökan till skuldsanering? Skuldrådgivaren sa att jag inte skulle dra på mig något från och med augusti vilket jag inte har gjort. Jag har en liten skuld från 202206 som är registrerad på kfm sen är resten från 202106 och bakåt i tiden som jag skrev ovan.
Jag betalade av några småskulder mellan ansökan och inledande.

Okej. Ska kika på det. När gjorde du ansökan och när var sista skulden registrerad för dig?
Maj 2018 och sista lånet var tåget i mars samma år men det var lån för att betala av lån.

Ja men det var lån för att betala av lån hos samma bolag. Jag fick redovisa det med kontoutdrag.
Förstår. Blev lite svårt nu men ska kolla upp med kfm i morgon. Skulle vara surt om en sån liten skuld skulle ställa till det. Men har läst att det är olika från fall till fall på hur gamla eller nya skulder är. Viktigast är väl att inte dra på någon skuld efter ansökningstiden eller?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp