- Meddelanden
- 31 418
- Mottagna reaktioner
- 16 473
- Poäng
- 11 677
nej jag är inte bitter nu hellerNu kom den där bittra attityden igen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

nej jag är inte bitter nu hellerNu kom den där bittra attityden igen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Inte påstått att du gjort det heller.Har absolut inte gjort något olagligt eller såhatt utmätning i 2,5 år !

Nej såklart inte det är inte rätt på något håll.
Du har en nedvärderande ton ibland något som du kanske inte själv är medveten om.
Menade faktiskt inget illa innan mot dig , men man kan även svara vänligt , sen förstår jag att alla inte uppskatta alla svaren .nej jag är inte bitter nu heller![]()
Toppen att du förstår detMenade faktiskt inget illa innan mot dig , men man kan även svara vänligt , sen förstår jag att alla inte uppskatta alla svaren .

Saneringen är 5 år ! Men betalar bara 3 år ! Sista 2 åren slipper jag betala i såna fall om det går igenom . Den andra frågan med fria månader har jag ingen aning om varför inte utmätning inte har .Grattis!!!! Är d 3 el 5 år man beviljas sanering? Vad baseras d på? Undrar oxå varför man har betalningsfria månader o varför man inte har det vid utmätning?
Det saknas lagstöd, att ge betalningsfritt på samma sätt vore lagbrottSaneringen är 5 år ! Men betalar bara 3 år ! Sista 2 åren slipper jag betala i såna fall om det går igenom . Den andra frågan med fria månader har jag ingen aning om varför inte utmätning inte har .

Så om jag fortsätt det rätt så har du haft inledande och nu fått beslut om sanering och att kfm förslag är att du ska betala 3 år?Saneringen är 5 år ! Men betalar bara 3 år ! Sista 2 åren slipper jag betala i såna fall om det går igenom . Den andra frågan med fria månader har jag ingen aning om varför inte utmätning inte har .

Det stämmer helt riktigtSå om jag fortsätt det rätt så har du haft inledande och nu fått beslut om sanering och att kfm förslag är att du ska betala 3 år?![]()

Nja, du kan inte ha fått beslutet redan va?Det stämmer helt riktigt![]()