Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsanering, betalningsplan godkänd 3 år....

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag kommer vara 45 när jag är klar… betalar strax över 15000:-/mån.
blir klar Augusti 2026, det första jag ska göra är leta större lägenhet! Bara att se framåt!! Det kommer bli bra det här!
Har du precis fått inledande?
Vet en annan på jobbet som fick 3 år och det godkändes av allihopa :) tur jag inte ha några nya skulder iallafall :)

Man har ju 2 bet fria per år. Får man 3-5 år i betalplanen alltså 36-60 betalningar eller försvinner det automatiskt 2 per år? Förstår du hur jag tänker

Har du precis fått inledande?

Man har ju 2 bet fria per år. Får man 3-5 år i betalplanen alltså 36-60 betalningar eller försvinner det automatiskt 2 per år? Förstår du hur jag tänker
Ja men precis ! Jag ska ju tex betala 30 mån av 36 mån !

Grattis!!!! Är d 3 el 5 år man beviljas sanering? Vad baseras d på? Undrar oxå varför man har betalningsfria månader o varför man inte har det vid utmätning

Skuldsanering är 5 år.

För att det inte finns något lagstöd för några betalningsfria månader.

Vet en annan på jobbet som fick 3 år och det godkändes av allihopa :) tur jag inte ha några nya skulder iallafall :)

Nä det är ju annat dom skulle kunna haka upp sig på men det lär väl märkas tänker jag.

Nä det är ju annat dom skulle kunna haka upp sig på men det lär väl märkas tänker jag.
Det är väl roligt om folk blir skuldfria ? :) ibland så låter du så sjukt bitter verkligen ! Sorry ! Men så är det verkligen :) ibland kan man nästan tro du inte vill folk ska lyckas bli av med sina skulder :) tror faktiskt det kan gå igenom eftersom den största skulden på 340k tyckte jag skulle söka sanering med :) så tror det kan gå faktiskt :)

Det är väl roligt om folk blir skuldfria ? :) ibland så låter du så sjukt bitter verkligen ! Sorry ! Men så är det verkligen :) ibland kan man nästan tro du inte vill folk ska lyckas bli av med sina skulder :) tror faktiskt det kan gå igenom eftersom den största skulden på 340k tyckte jag skulle söka sanering med :) så tror det kan gå faktiskt :)
Håller verkligen med, förstår inte vad hen gör på detta forumet. Kommenterar inlägg överallt i alla trådar, som nån allenarådande. Det är nåt som inte stämmer.

Instämmer till 100%.
Om Lasseman skulle få bestämma skulle skuldsanering tas bort helt och hållet och alla som har skulder ska få leva med dom och existensminimum livet ut.

Han är oftast otrevlig och dryg bara.

Grattis!!!! Är d 3 el 5 år man beviljas sanering? Vad baseras d på? Undrar oxå varför man har betalningsfria månader o varför man inte har det vid utmätning?
Alltid fem år men betalplanen kan bli kortare som tex här.

Bra skrivet.

Instämmer till 100%.
Om Lasseman skulle få bestämma skulle skuldsanering tas bort helt och hållet och alla som har skulder ska få leva med dom och existensminimum livet ut.

Han är oftast otrevlig och dryg bara.
Tycker inte ens du ska prova att avgöra vad jag tycker och tänker, du har i det närmaste 100% fel.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp