Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuldsanering, betalningsplan godkänd 3 år....

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det är väl roligt om folk blir skuldfria ? :) ibland så låter du så sjukt bitter verkligen ! Sorry ! Men så är det verkligen :) ibland kan man nästan tro du inte vill folk ska lyckas bli av med sina skulder :) tror faktiskt det kan gå igenom eftersom den största skulden på 340k tyckte jag skulle söka sanering med :) så tror det kan gå faktiskt :)
Låter? Jag väljer bara att inte avsluta varje mening med mellanslag och en punkt/utropstecken och glad gubbe.
Inte alls bitter, jag lägger inte så stor vikt vi om någon får skuldsanering eller inte, men om du gjort allt du skrivit här att du gjort skulle nog några gäldenärer kunna vara lite bittra.

Tycker inte ens du ska prova att avgöra vad jag tycker och tänker, du har i det närmaste 100% fel.
När ska du bara vara moderator och inte gå in i diskussioner ?
Det finns nog en del substans i det som kritiseras eftersom det händer allt som oftast.
Din kunskap är ovärderlig men i egenskap av moderator så kan man tycka att neutralitet utan egna värderingar och ett respektfullt bemötande vore en självklarhet.

Det finns nog en del substans i det som kritiseras eftersom det händer allt som oftast.
Din kunskap är ovärderlig men i egenskap av moderator så kan man tycka att neutralitet utan egna värderingar och ett respektfullt bemötande vore en självklarhet.
Jag ska genast bättra mig och använda massa glada gubbar överallt. :(^^<3:axelryck:<3:D:axelryck::facejoy::facejoy::facejoy:

Men förstår jag dig rätt så får folk alltså hoppa på mig och då ska jag inte säga till och rätta till det den har fel om den inbillat sig?
Jag ska inte heller gå in i diskussioner, utan bara kunna saker och vara neutral och sakna värderingar? :facejoy::facejoy::fire::confused:

Men förstår jag dig rätt så får folk alltså hoppa på mig och då ska jag inte säga till och rätta till det den har fel om den inbillat sig?
Jag ska inte heller gå in i diskussioner, utan bara kunna saker och vara neutral och sakna värderingar? :facejoy::facejoy::fire::confused:
Nej såklart inte det är inte rätt på något håll.
Du har en nedvärderande ton ibland något som du kanske inte själv är medveten om.

Nej såklart inte det är inte rätt på något håll.
Du har en nedvärderande ton ibland något som du kanske inte själv är medveten om.
Ok, men det är bara mig du säger åt, du sa inte åt den som hade bestämt sig över vilka åsikter jag hade, eller möjligen skrev du att det var bra, men jag får alltså inte förklara att det är fel? ^^^^:tummen::tummen::thinking::face3hearts:
Du kanske tycker det, jag har inte det ändå, oavsett hur många gånger du påstår det. Jag brukar undvika att recensera andra som du gärna gör och det är av all välmening det ! :facejoy::facejoy::facejoy::facejoy:

Låter? Jag väljer bara att inte avsluta varje mening med mellanslag och en punkt/utropstecken och glad gubbe.
Inte alls bitter, jag lägger inte så stor vikt vi om någon får skuldsanering eller inte, men om du gjort allt du skrivit här att du gjort skulle nog några gäldenärer kunna vara lite bittra.
Har absolut inte gjort något olagligt eller så :) hatt utmätning i 2,5 år !

Nu kom den där bittra attityden igen :) :) :) :) :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp