- Meddelanden
- 65
- Mottagna reaktioner
- 22
- Poäng
- 91
Om man leker lite med tanken på att TR lämnade åter ärendet för ett inledande trots KFMs vilja till avslag initialt, kan det spela in till beslutet så här på sluttampen.
Isåfall, skulle det ha negativ eller positiv betydelse till en bedömning efter invändningar?
Eller har det ingen inverkan alls?
Kanske är svårt att svara på men givetvis ytterligare en av alla tanka som far runt i skallen...
Isåfall, skulle det ha negativ eller positiv betydelse till en bedömning efter invändningar?
Eller har det ingen inverkan alls?
Kanske är svårt att svara på men givetvis ytterligare en av alla tanka som far runt i skallen...

Inte mycket händer vad jag vet med det jobbas nog i kulisserna. Inget på Poit. Inte heller någon reaktion från juristen, konstigt nog, då jag mailade en uppdaterad uppgift till denne för över en vecka sen. Men alla kanske inte har för vana att meddela mottagen e-post, då det bara var info och inga frågor. Men det känns att det är "på riktigt" nu så att säga. Har ju gått ett par veckor sen jag blev överlämnad till jurist... Oron växer, mår inte speciellt bra just nu tyvärr men hoppet finns där.