- Meddelanden
- 10 142
- Mottagna reaktioner
- 6 672
- Poäng
- 4 477
Enligt min handläggare så kan det ta upp till 10 v och ibland mer innan juristen tittar/ gör det klart.Hej, tack för fråganInte mycket händer vad jag vet med det jobbas nog i kulisserna. Inget på Poit. Inte heller någon reaktion från juristen, konstigt nog, då jag mailade en uppdaterad uppgift till denne för över en vecka sen. Men alla kanske inte har för vana att meddela mottagen e-post, då det bara var info och inga frågor. Men det känns att det är "på riktigt" nu så att säga. Har ju gått ett par veckor sen jag blev överlämnad till jurist... Oron växer, mår inte speciellt bra just nu tyvärr men hoppet finns där.
Ja, det är verkligen en för jävlig väntan.
Inte mycket händer vad jag vet med det jobbas nog i kulisserna. Inget på Poit. Inte heller någon reaktion från juristen, konstigt nog, då jag mailade en uppdaterad uppgift till denne för över en vecka sen. Men alla kanske inte har för vana att meddela mottagen e-post, då det bara var info och inga frågor. Men det känns att det är "på riktigt" nu så att säga. Har ju gått ett par veckor sen jag blev överlämnad till jurist... Oron växer, mår inte speciellt bra just nu tyvärr men hoppet finns där.