Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuld att betala

Jajemen..i Malmö får Du allt Du vill ha... :) Bästa staden ever - speciellt om Du finner ett snabbt behov av att lämna landet... Snabb överfart till Köpenhamn, Tyskland och Polen...
Seriöst Dilbah, har Du aldrig varit i den underbara staden kallad Malmö?? ;)
Jag har hört att Sveriges godaste falafel finnes i Malmö! Stämmer det att Malmö är falafel staden?
Jag har hört att Sveriges godaste falafel finnes i Malmö! Stämmer det att Malmö är falafel staden?
På Möllan finns ett ställe med sjukt god falafel för 29 kr!

Jajemen..i Malmö får Du allt Du vill ha... :) Bästa staden ever - speciellt om Du finner ett snabbt behov av att lämna landet... Snabb överfart till Köpenhamn, Tyskland och Polen...
Seriöst Dilbah, har Du aldrig varit i den underbara staden kallad Malmö?? ;)
Hahaha! Låter spännande! Rymma från vilda västern med en falafelrulle! Passar mig utmärkt! Ja just Malmö har inte blivit av! Har rest kors och tvärs i tjänsten men inte hamnat i Malmö! Nu har jag äntligen en anledning! Underbara ni:)

Hahaha! Låter spännande! Rymma från vilda västern med en falafelrulle! Passar mig utmärkt! Ja just Malmö har inte blivit av! Har rest kors och tvärs i tjänsten men inte hamnat i Malmö! Nu har jag äntligen en anledning! Underbara ni:)

YAY :) We rock :)

@Lasseman :p igår skulle min första ”skuld att betala” vara KF tillhanda, så vad tror Du, har verkställigheten påbörjat handlägga mig och vad exakt sker, vad gör dom? :oops:

@Lasseman :p igår skulle min första ”skuld att betala” vara KF tillhanda, så vad tror Du, har verkställigheten påbörjat handlägga mig och vad exakt sker, vad gör dom? :oops:

Nej kanske i slutet av veckan eller början av nästa.

Kollar register, skickar reigörelse till dig, skickar förfrågningar tex till alla du fått inkomst från förra året, du hade väl politiska uppdrag, då får kommunen eller landstinget eller vad det nu är frågor också

Nej kanske i slutet av veckan eller början av nästa.

Kollar register, skickar reigörelse till dig, skickar förfrågningar tex till alla du fått inkomst från förra året, du hade väl politiska uppdrag, då får kommunen eller landstinget eller vad det nu är frågor också

Asså, hur många ggr på en månad kan denna quinna dö liksom? :oops: Ja kommer bli stämplad överallt & stämpeln kommer även bankas fast i min panna... :eek:
Jaja, bring it on... Behöver verkligen få klarhet i hur min ekonomiska framtid kommer se ut... Detta vacuum/ovissheten inte minst hur mycket min dotter skall anses betala samt frågetecknen kring milersättningen är betungande... :oops:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp