Inte jag.....KLARNA kanske....Brudar... ta bara med skottsäkra västar - sen e Ni helt säkra och skyddade... Nja, kanske en pepparspray skall medtagas oxå--- Sen går vi ALL IN - vem bjuder????![]()

Shotbricka. Hoppas man kan dela den på 24 månader![]()
, men där går min gräns... typ ! Haha, ni är inte kloka. Jag skrattar högt just nu.
Annars kan vi ju ta en fika på pressbyrån, Terry hittar dit eller varför inte ett knytkalas. Jag har bunkrat upp med pasta och konserver för ett helt världskrig.
Ingen av oss har råd att bjuda så varför inte en springnota ? Åker vi fast så ingår ändå böterna i den totala konkursen.

Just bönorna har jag glömt bunkra upp.Bara ja får mitt sunkiga plommonvin, så e ja nöjd... Med eller utan Ica Basics vita bönor på burk för en femma... whatever, I'm all in![]()
Haha menar fantastiskt humor såklart...@Lasseman du borde få en Oscar statyett för ditt frivilliga engagemang härinne! Du är saklig, ödmjuk, kunnig och har en fanatiskt humor! Betyder så mycket!!! TACK!!!

Jag har hört att Sveriges godaste falafel finnes i Malmö! Stämmer det att Malmö är falafel staden?
Bästa staden ever - speciellt om Du finner ett snabbt behov av att lämna landet... Snabb överfart till Köpenhamn, Tyskland och Polen...