#advensjukNu kom mitt på kommande betalningar ”Nordea”
Kommer inte få tillbaka ett skit nästa årHur många här förväntar sig att 2026 är det sista året de får tillbaka något alls? Eller har majoriteten här lån med säkerhet? 🫠
Jag kommer inte få tillbaka något på ränta men betalar extra varje månad i skatt för att förhindra rest skatt. Korkad affär egentligenHur många här förväntar sig att 2026 är det sista året de får tillbaka något alls? Eller har majoriteten här lån med säkerhet? 🫠
Ja det är synd. Det är alltid hybris när återbäringen kommer som om man har stått utan pengar ett helt år. Och nästa år så är det en ny verklighet - men jag säger ingenting, klart som bara den att det är välkommet med en bonus.Kommer inte få tillbaka ett skit nästa år
Nej inte jag heller förmodligen. Jag gör min sista inbetalning på saneringen nästa månad (4-årig betalplan). Jag har hört att en del borgenärer lägger in all ränta sista året på saneringen under deklarationen och detta skulle ju visas nästa år men då är det ju försent.Jag kommer inte få tillbaka något på ränta men betalar extra varje månad i skatt för att förhindra rest skatt. Korkad affär egentligen
Precis så alltid varit en klen tröst i kämpandet med alla skulder..Ja det är synd. Det är alltid hybris när återbäringen kommer som om man har stått utan pengar ett helt år. Och nästa år så är det en ny verklighet - men jag säger ingenting, klart som bara den att det är välkommet med en bonus.
Bra kämpat med saneringen kompis!Nej inte jag heller förmodligen. Jag gör min sista inbetalning på saneringen nästa månad (4-årig betalplan). Jag har hört att en del borgenärer lägger in all ränta sista året på saneringen under deklarationen och detta skulle ju visas nästa år men då är det ju försent.
Men men, skönt för dig att du slipper restskatt i alla fall. 😊
Hoppas att SEB får idagNu ser jag insättning imorgon, har Nordea