- Meddelanden
- 3 039
- Mottagna reaktioner
- 1 363
- Poäng
- 1 057
Swedbank och har fåttPåstås på Flashback att Swedbank har fått nu. Någon som kan bekräfta?
Swedbank och har fåttPåstås på Flashback att Swedbank har fått nu. Någon som kan bekräfta?
68 miljarder för att vara exaktSwedank pch har inte fått, tycker det är märkligt att banksystemen inte kan hantera alla på en gång.är lixom inte 100 triljoner överöverföringar, det är några miljoner bara och borde en dator klara på några minuter max.
Nej troligtvis inte. Men alltid lite kul med tävling🤣Jag tror inte att det har någon betydelse vilken bank man har
Inga fysiska pengar skickas, bara digitala siffror som ändras , borde kunna ske pp npgra sekunder. Mina 10 tusen ligger snällt kvar på mitt skatrekonto. 😄 Blir nog inga pengar denna vecka.68 miljarder för att vara exakt
Ja det är sant. Har du begärt manuell utbetalning?Inga fysiska pengar skickas, bara digitala siffror som ändras , borde kunna ske pp npgra sekunder. Mina 10 tusen ligger snällt kvar på mitt skatrekonto. 😄 Blir nog inga pengar denna vecka.