Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäringen, 7–9 juni?

Har seb banken o har inte fått nå skatte pengar än :( kollade nyss...åh hoppas dom kommer imorn då...Efter längtade pengar.

Har swedbank och jag har heller inte fått dom idag. Håller tummarna för imorgon! Någon som fått dom idag?

Jeg har Handelsbanken og jeg har inta fått de enda.

Är nästan helt säker på att dom borde komma imorn elr senast övermorn:( jag ringde min bank o fråga o dom sa att det brukar ta 2-3 dagar för själva överföringen och i måndags va de ju röd dag....

Har inte heller fått något och det syns inte heller på mitt lönekonto, siktar in mig på morgondagen

Ja imorn hoppas jag verkligen att pengarna kommer annars får man väl vänta tills torsdag elr fredag suck,känns som en evighet haha

Inga pengar ännu på Swedbank :(

de kommer nog in imorgon, 3:e dagen brukar de ju bli eller senare ikväll.

Jag har fått en "kommande" insättning på Nordea 9/6 men förra året va det likadant och då kom pengarna in redan 8/6 klockan 13:00 så räknar med pengarna idag!

Står 9/6 på mig med men de konstiga är på mitt skattekonto står de utbetalt 17894 men på mitt Nordea konto står de 16600?varför så?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp