Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäringen, 7–9 juni?

Någon som har nån koll på när skattepengarna betalas ut i år? Förra året fick jag den 6e juni och året innan betalades dom ut redan 31/5.
Hej

Kan ni se hur mycket ni får ? Jag ser inget på min sida ..innebär det att det inte blir någon utbetalning nu ?

Ni som får tillbaka på skatten, vad tänker ni göra för pengarna?
Vi ska investera dem i vår utlandssemester! Borde egentligen spara dem men mellan 2009 och 2015 (7 år!) har jag haft semester 3 gånger x 2 veckor. Klarar mig egentligen utan semester alldeles utmärkt men för barnens skull åker vi bort i år!!! Min yngsta har redan tagit fram resväskan trots att det är tre veckor kvar tills vi reser. I morse sa hon att hon börjar gråta av glädje bara hon tänker på att vi ska resa!

När vi kommer hem återupptar jag kampen och visst är jag orolig men i dagsläget är ALLA smslån återbetalda och det är så skönt så det inte går att beskriva. Kämpar på med Inkasso och andra skulder dock!

När kommer pengarna på kontor om man har Swedbank?

Inte jag heller. Har för mig att det tog flera bankdagar för Swedbank förra året :(
Jag har oxå för mig att de tar några bankdagar, de har bara fört över filer till bankerna ännu, sen vill ju bankerna ha ränta på pengarna o sen tre dagar efter kommer de till oss..

Konstigt, jag fick de samma dag förra året

Om det betaldes ut från Skatteverket" och en helg kom i mellan så lär det nog/väl dröja några dagar till,i värsta fall.

Någon som fått pengarna idag ?

Grattis till er som ska få pengarna från skatt.. Men jag tyvärr KF tagit min skattepengar ☹️ Lite ledsen tänkte åka semester till mitt land med mina barn men jag tror det blir ingen då
jag hade lönutmätning nu ett år och väntar tills 2018 för att ansöka skuldsanering...

Ha en bra dag allihopa!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp