Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäringen, 7–9 juni?

Hur ser ni att det är klart? på min står det
"Ditt Skattekonto kommer tyvärr inte att uppdateras igen förrän tidigast på tisdag morgon. Detta beror på omfattande datakörningar pga. avstämning av slutlig skatt."

aha ok :)
Där står det samma som min inskickade deklaration så då borde det bli då.

Om man kom på så sent som igår och ändrade en uppgift i deklarationen hur blir det då? Det står att så länge dom inte beslutat om slutlig skatt kan man ändra i deklarationen så gjorde det... men när jag nu kollar slutskattebeskedet så är det efter dom gamla uppgifterna....fast det är dagens datum på det beskedet....godkänns inte min ändring då?

Om man kom på så sent som igår och ändrade en uppgift i deklarationen hur blir det då? Det står att så länge dom inte beslutat om slutlig skatt kan man ändra i deklarationen så gjorde det... men när jag nu kollar slutskattebeskedet så är det efter dom gamla uppgifterna....fast det är dagens datum på det beskedet....godkänns inte min ändring då?
Kan inte svara på det. men om det inte blir den ändring som du gjort kan du begära omprövning av deklarationen så du får den ändring du vill ha
https://www.skatteverket.se/privat/...4.39f16f103821c58f680007048.html?q=omprövning

Liten fråga om de dragit löneutmätning det sista som skulle betalas den 25/5 kommer de ändå ta skatteåterbäringen ? De är ju så sega på att registera på KF . Någon som vet?

Liten fråga om de dragit löneutmätning det sista som skulle betalas den 25/5 kommer de ändå ta skatteåterbäringen ? De är ju så sega på att registera på KF . Någon som vet?
Ja dom kommer ta dem, skattepengarna får man aldrig behålla med ett skuldsaldo hos KF.

Om det inte finns något skuldsaldo kvar, dvs att de hunnit registrera inbetalningen (25:e var ju ändå ett tag sedan) får du återbäringen. I annat fall kan du nog begära en utbetalning (om det inte sker automatiskt) så fort sista dragningen registrerats.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp