Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

skatteåterbäring

När jag går in på min bank står det att pengarna ska finnas imorgon, att de är insatt, då brukar de oftast finnas tillgängligt redan i eftermiddag. Gå in o kolla kontot kanske det står där
Jaa, nu står det samma på mitt konto också får kolla i eftermiddag. Lycka!!!

vad har ni för bank?
Jag har Nordea, sonen har också det men det står inget på hans konto trots att slutskattebeskedet är klart. Tydligen skiljer det sig vilken dag det syns på kontot trots att man har samma bank.

swed

För er som har swedbank, kan berätta att swedbank är dom som betalar ut sin pengar sist.

Swedbank brukar hålla inne pengarna så länge som möjligt å tjäna så mycket ränta som möjligt.

utbetalning

Normalt får du pengarna insatta på ditt bankkonto inom tre bankdagar efter beslutsdatum.
Så står det på skattekontot och beslutsdatumet är ju 1/6, så inom 3dgr from detta datum
ska pengarna finnas då,och som vi läst här så hänger det ju oxå på vilken bank man har!!
Jag har Handelsbanken...bara vänta nu !

1/6 var ingen bankdag du måste börja räkna 3 dagar från igår kan hos vissa banker innebära fredag om man har otur.

På mitt står det 1/6 utbetalning Xxxxxx. Ni säger att det står utbetalt på era?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp