Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

skatteåterbäring

Jag tror det står så för alla.
Okej, men om man skulle bli granskad borde man ju fått reda på det nu på något sätt. Jag hoppas på att detta betyder att man får skatteåterbäring den 7/6... Nån som vet?

på skatteverket står det att man blir informerad innan om man blir granskad.en kompis till mig blev granskad förra året och då hörde de av sig till henne långt innan utbetalning.och så nära inpå utbetalning nu och du inte har hört något av dem så troliga är att du inte blir granskad.

Okej, men om man skulle bli granskad borde man ju fått reda på det nu på något sätt. Jag hoppas på att detta betyder att man får skatteåterbäring den 7/6... Nån som vet?
Skatteverket har rätt att begära granskning till och med november, så det säkraste är att logga in den 4/6 då vet du säkert.

Jag har bara fått första delgivningen men inte skrivit på.Hoppas att skattepengarna
kommer och betalar in.Så då kan jag skriva på och skicka in kvittot på betalningen och även kvitto på betalningen som jag har skuld till?

Kan jag överklaga för att köpa tid? hur gör jag då, mailar kf och säger att jag överklagar de 2 delgivningar jag skickat in? hur mycket tid kan jag köpa innan rättegång?

men varför lägga ner tid på bestridan då om du ändå ska dra utomlands

men varför lägga ner tid på bestridan då om du ändå ska dra utomlands

hur tänker du nu? man struntar väl inte i räkningar bara för att man flyttar utomlands.
hen menar antagligen att han struntar i anmärkningar då han inte kommer bo i sverige.
hen struntar i anmärkningarna men vill ändå bli skuldfri?

Återigen en person här på forumet som drar på sig massa skulder sticker från Sverige för att hon/han tror att hon/han ska slippa undan. Det fungerar inte så skulderna finns kvar det får du erfara när du kommer tillbaka.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp